Із досвіду роботи

Виступ агітбригади 2

Мета: виховання високоморальної особистості, духовно розвиненої і фізично здорової, моральної відповідальності за прийняті рішення; критичного ставлення до отриманої інформації , зокрема телебачення.

Обладнання: декорації казки Л.Керолла «Аліса в країні чудес» виставка малюнків та плакатів на тему « Ми за здоровий спосіб життя», фонограми, відповідні декорації, буклети та брошури «Сніду, ні!»

(Під музику ведуча починає говорити)

І вед. Творчий колектив ЗОШ І-ІІІ ст. № 13 представляє музично-танцювальну програму «Молодь обирає здоров’я».

ІІ вед. В цікавій формі ми хочемо показати негативний вплив засобів масової інформації, а саме телевізора, на здоров’я сучасного підлітка.

( Виходить Аліса, читає книгу ОБЖ.)

Аліса. Нічого не розумію. Ну кому потрібні книжки без малюнків . Щось мене сьогодні розморило.

(Аліса засинає, просинається від появи котика із казки Л.Керола «Країни чудес)

Кіт. Ой, лишенько, ой, лишенько, я спізнююся (дивиться на годинник)

Аліса. Пробачте, ви не підкажете, куди я потрапила?

Кіт. Ти в країні чудес, на телебаченні. До речі, ти можеш увійти за допомогою цього чарівного пульту на любий канал.

(кіт втікає)

Аліса. От і добре, все життя мріяла стати кінозіркою, а тут непотрібно навіть проходити кастинг чи навчатись в театральному училищі.

Так, почну з ТЕТу, там весь час крутять молодіжні програми.

(з’являється Ксенія Собчак)

Аліса. Ви, королева?

Ксенія Собчак. Так, я королева цього будинку, Ксенія Собчак. І ти можеш стати моєю підданою. До речі, мені якраз потрібна одна досить стервозна, вульгарна особа.

(Сценка «Спілкування дівчат з молодіжної програми «Дом »)

Дівчина 1 Ти, відбила в мене хлопця!

Дівчина 2 Я відбила? Та він за мною сам упадав!

Дівчина 1 Еге ж упадав, кому потрібна легковажна дурепа.

Дівчина 2 Ну той що, мені подобається мій імідж, зате не таке опудало, як ти.

Дівчина 1 А ти, ти на себе в дзеркало подивись!!! Красуня знайшлась!

Дівчина 2 Красуня, красуня, а не опудало.

Дівчина 1 Красуня, ти, ти, та що ти собі дозволяєш?

Дівчина 2 Не тобі судити.

Дівчина 1 Ах ,так, я іду з проекту, і він теж піде.

Дівчина 2 Іди, іди, кому ти потрібна

( Дівчина1 накидається на Д.2, починають битися)

Аліса. Ой, жах! Ні, я так не зможу.

Ксенія Собчак. А даремно, проекту потрібне нове обличчя, нам не хватає аудиторії. Розумієш, ти – зірка телеекрану, ти най-найбільш жорстока, ти … розбиваєш серця, ти…

Аліса. Ні, не хочу, відпустіть!

Ксенія Собчак. Дурне дівчисько, погане дівчисько! Зупинись! Ти нічого не розумієш в дорослому житті. Популярність, гроші, нове яскраве життя, безліч нових залицяльників.

Аліса. (переключає на рекламу) Краще вже рекламу дивитись, ніж цей «Будинок 2».

Реклама.

(З’являєтья дівчина з рекламою товарів з супермаркету)

Дівчина. Завітайте в екомаркет,

Економний і корисний,

Ніжки Буша, крильця ряби

І смачний корисний віскас!

Аліса. Тут, напевно, все корисне , слюнка аж тече із рота.

Дівчина. (дає корзинку) Так, проходь до нас Алісо. Діти люблять ласувати чіпсами, сухариками, тримай крильця для тата, йогурт для брата, фарш для мами і віскас для котячої реклами.

Аліса. Чудово! Розкажу всім своїм друзям, які смачні продукти можна придбати в екомаркеті.

Дівчина. Молодець, люба, іди швиденько знімемося для нової реклами.

Собака. Я худий і бідний пес,

Мій живіт прилип до спини увесь. Гав, дай мені трішки вкусити.

Аліса. Тримай.

Собака. Гав, ой вмираю від болі.

Аліса. Тримайте свій кошик, хочете мене підкупити!? Не вийде!..

А чи подивитись мені фільм.

Мінісценка зі Шварцнегером

І вед. ( за сценою чути грюкіт, пальбу) Планету захопили прибульці. Земля в небезпеці. Потрібно рятувати світ. І тільки сміливий, хоробрий Шварценегер вміє протистояти Злу.

(Виходить бабуся, бачить, що у неї цілиться Ш., починає втікати, Ш. вбиває її за сценою чути зойк «Ой!»)

Шварценегер. Це був прибулець, бабусі не вміють так швидко зникати.

(з’являється дівчинка)

Дівчинка. Ля-ля-ля-ля, підстрибує. бачить Ш., зупиняється)

Шварценегер. Дівчинко, дівчинко, ти в якому класі навчаєшся?

Дівчинка. В першому дя-дядечку, тільки не стріляйте.

Шварценегер. А скажи-но мені дівчинко, скільки буде 5+5?

Дівчинка. Де-десять.

(Шварценегер убиває)

Шварценегер. Ти не дівчинка, ти ворожий агент, діти не можуть так швидко рахувати! (біжить собака)

Шварценегер. Треба перекусити(витягає бутерброд, з’являється собака) Геть звідси ворожа сила, на тобі, на тобі, на! (вбиває)

Шварценегер. Я і справді непереможний.

Аліса. (плаче) Песика жаль, за що його, а дівчинку, а бабусю(ридає). А я вважала, що сміливі і хоробрі люди повинні бути милосердними навіть до своїх ворогів.

Собака. Не плач Алісо, це не по-справжньому.

Аліса. Справді?

Собака. А, давай ми з тобою мультики подивимось, я так люблю їх переглядати.

Аліса. Давай.

Аліса. Ой, тут реклама улюблених рингтонів! Хочу придбати собі сучасні мелодії.

Собака. Куди ти? Ех, завжди всі кудись поспішають.

Реклама рингтонів

Аліса. Дівчинко, дівчинко (дівчина не бачить нічого, мало не наступає на А.)

Дівчина. Що тобі треба, хіба ти не бачиш, що я зайнята. Ой, які цікаві малюнки, ой я ще не бачила цього відео, ой це ж мелодія з фабрики зірок. Ой, знову ти, ну що тобі треба?

Аліса. пробачте, я думала…

Дівчина. Знаєш, що ти поки подумай, а мені потрібно закачати нові ігри.

Аліса. Нарешті, подивлюсь мультик.

Сценка «Перегляд Алісою дитячого мультфільму»

Том. (потирає руками) Зараз ми цьому противному мишеняті зробимо гарнесеньку пастку. Щоб знав, як красти сир!

Джері.(виглядає із-за сцени) от, і не вгадав, сам попадеш у пастку! Та ще й яку! як я люблю знущатись із цього телепня Тома, ви навіть не уявляєте. Іди, іди моя кицюню. Гав!

Том. (здригається) Ой, собака, ой боляче, ой-ой-ой!

Джері. Ха-ха-ха, спіймав мене? Так тобі і треба1

Том. Це ти, противне, капосне мишеня! Ось я тобі покажу, як мене дратувати!

Джері. А ти спочатку спіймай!

Том. Ах так, ну стривай. отримаєш прочухана!

Аліса. Ось тобі й маєш! А ще дитячими мультиками називаються. Цікаво, а от інша дівчинка на моєму місці могла б втратити голову від усіх цих дурниць.

Ведуча1. Статистичні дані свідчать: дитячі мультфільми у середньому містять 25 епізодів насилля на годину.

Ведуча ІІ. Численні наукові дослідження довели, що романтизація насилля у ЗМІ підвищує рівень агресії у підлітків.

Ведуча1. Ви маєте захищатись від негативного впливу інформації. Не дивіться все поспіль, розумно обирайте передачі чи кінофільми для перегляду.

1 учасник. Затісно ідеям на хвилі ефіру,

Зневіра підточує пам’ять і віру.

І, чад наркотичний вдихаючи, діти

Зневажливо топчуть батьків заповіти.

2 учасник. І людство, збуваючись страму і стиду,

Боїться все можного нападу СНІДу,

І все, що учора незрушним здавалось

Сьогодні до самих основ захиталось

3 учасник. Живемо, як несамовиті,

Свій шлях по колу поверта…

Знайти себе на білім світі –

Задача зовсім не проста.

4 учасник.У світі перекручень і обману,

Де стільки хитрих і кривих дзеркал,

Там, де за добрим сховане погане, -

Так важко віднайти свій ідеал.

5 учасник. Шукай його не зором, а душею,

Не вір усьому, що блищить.

Лиш обережність з мудрістю твоєю,

Вас надоумить, як на світі жить.

6 учасник. .До звички суєта прибита –

По серцю ніби скло шкребе…

Себе так легко загубити

І важко віднайти себе.

За все доводиться платити,

Ніщо безслідно не мине,

Життя у кожного одне,

І гідно слід його прожити.

7 учасник. Без помилок не обійтися,

Проте бувають помилки,

Які безчестять на віки,

І їх найбільше бережися

(Звучить пісня у виконанні агітбригадівців на мотив пісні Ані Лорак)

Ми прийшли, щоб розказати ,

Вірте нашим простим словам

Оберіть шлях, що веде вперед

І зумій звичкам сказати «ні»

З першого року, з першого кроку, з перших слів,

Нас об’єднала і врятувала одна ціль –

Ми прагнем дбать про здоров’я, дбать про добробут для усіх,

Будем тоді лиш найщасливіші на Землі