Виховна робота

Тест «Чи готові ви віддати дитину до школи ?»

Для того, щоб ви могли самі оцінити підготовленість дитини, пропонуємо вам невеликий тест.

Інструкція:

Впишіть свої відповіді в таблицю: якщо ви згодні з твердженням, поставте плюс у клітинці, якщо не згодні – залиште її порожньою.

Матеріал до тесту:

1. Мені здається, що моя дитина навчатиметься гірше за інших дітей.

2. Я побоююся, що моя дитина часто ображатиме інших дітей.

3. На мій погляд, чотири уроки – це непомірне навантаження на малюка.

4. Важко бути впевненим, що вчителі молодших класів добре розуміють дітей.

5. Дитина може вчитися спокійно тільки в тому випадку, коли вчителька – його рідна мати.

6. Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися читати, писати, рахувати.

7. Мені здається, що діти в цьому віці ще не здатні дружити.

8. Боюся навіть думати про те, що моя дитина обходитиметься без денного сну.

9. Моя дитина часто плаче, коли до неї звертається доросла незнайома людина.

10. Моя дитина ніколи не ходила у дитячий садок і весь час проводила з матусею.

11. Початкова школа, на мою думку, рідко здатна навчити чогось дитину.

12. Я побоююсь, що однокласники глузуватимуть з моєї дитини.

13. Мій малюк значно слабший за своїх однолітків.

14. Боюся, вчителька не зможе правильно оцінити успіхи кожної дитини.

15. Моя дитина часто каже: “Мамо, ми підемо до школи разом!”

 

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Всього плюсів :

 

А тепер підрахуйте суму всіх плюсів:

- до 4 плюсів – це означає, що у вас є підстави оптимістично чекати 1 вересня. Ви самі достатньо готові до шкільного життя вашої дитини.

- 5 10 плюсів – краще підготуватися до можливих труднощів заздалегідь.

- 10 плюсів і більше – було б непогано порадитись з дитячим психологом.

А тепер зверніть увагу на те, у яких стовпчиках є плюси.

І – необхідно більше займатись іграми і завданнями, які розвивають пам’ять, увагу, тонку моторику.

ІІ – необхідно звернути увагу на те, чи вміє ваша дитина спілкуватися з іншими дітьми.

ІІІ – передбачаються труднощі, пов’язані зі здоров’ям дитини, але ще є час для загартування та спеціальних процедур.

ІV – є побоювання, що дитина не знайде контакту з учителем, треба пограти з дитиною в сюжетно – рольові ігри за шкільною тематикою.

V - дитина дуже прив’язана до матері, може краще віддати її в клас із малою наповнюваністю чи зовсім перенести вступ до школи на один рік. У будь – якому випадку корисно пограти з дитиною у школу.